Huurders informatie

Wilt u een storing melden?

Bel tijdens kantoortijden naar: 038 202 4 202 keuze menu 1
Is het een dringende storing die niet kan wachten kies dan optie 3 in het menu.

Wilt u een huurovereenkomst opzeggen?

Stuur ons een schriftelijke opzegging per post en per mail. De opzegging is definitief als uw bevestiging heeft ontvangen van uw bevestiging.

Wilt u een betalingsregeling over heeft u andere administratie vragen?

Bel tijdens kantoortijden naar 038 202 4 202 keuze 2 in het menu.

Wanneer krijg ik mijn borgsom terug?

50% van de borgsom ontvangt u binnen 2 werkdagen nadat u de woning aan ons hebt opgeleverd in originele staat. Tijdens de inspectie controleren we dit samen en nemen we de meterstanden op. Als u zich bij de gemeente heeft laten uitschrijven uit onze woningen en u bewijs daarvan heeft aangeleverd zorgen wij dat de overige 50% van de borgsom binnen 2 werkdagen naar u wordt overgemaakt.

Mag ik wijzigingen aan de woning aanbrengen?

De woning dient door u weer in de oorspronkelijke staat te worden opgeleverd. Voor alle ingrijpende wijzigingen die door u niet omkeerbaar zijn heeft u schriftelijke goedkeuring nodig.